Müügitingimused

Käesolevat veebipoodi haldab Nordic Homeart OÜ (reg.nr. 12189847, kmk nr. EE101499772), mis tegeleb kodusisustuskaupade müügi ja  impordiga ning omab esinduspoodi + kohvikut Telliskivi Loomelinnakus Telliskivi 60a-2, Tallinnas, tel: 6645056. Kõik meie veebipoes kohe saadaval olevad (mitte eeltellitavad või laost otsas tooted) on müügil ja näha ka meie esinduspoes.

Enne veebipoe ostu sooritamist  tutvu palun meie siin kehtivate müügitingimustega.

Ostu sooritamine veebipoes

• Ostu sooritamiseks ei pea ennast kasutajaks registreerima – kõik vajalikud andmed saab lisada ostu vormistamisel. Registreerudes aga kasutajaks, salvestatakse kontaktinfo sinu kasutajakonto alla ning edaspidi ostu vormistamisel seda infot enam sisestama ei pea. Salvestatud kontaktinfot saab vajadusel alati parandada sisenedes oma kontole ja valides “Muuda konto andmeid”.


• Leia soovitud toode tootekataloogidest või kasutades otsingut.

• Vajuta toote juures olevale nupule “Lisa korvi”. Valitud toode lisatakse automaatselt ostukorvi. Lehekülje paremast ülanurgast on võimalik ostukorvi sisu kontrollida ja vajadusel muuta. NB! Jälgi tootelehel saadavust meie laos! Kohe saadaval olevate toodete juures on näha hetke laoseis N: “2 laos”. Tooted, mille lehel (kohe hinna all) on märge “järeltellimisel” pole meil laos ja on saadaval ainult tellimisel. Tarneajad on neil toodetel 2-6 nädalat sõltuvalt meie oma tellimiste graafikust ja saadavusest tarnijal. Soovi korral võid enne ostu sooritamist huvipakkuva toote tarneaja meiega kooskõlastada.

• Ostukorvi sisu vaatamiseks vali lehekülje ülevalt paremast nurgast “Ostukorv”. Ostukorvis olevate toodete kogust saad muuta vastavas lahtris kogust muutes. Toote eemaldamiseks ostukorvist kliki toote ees oleval märgil. Ostukorvist tagasi tooteid sirvima saad vajutades “Jätka ostmist” või peamenüüs “Pood”.

• Sooduskupongi olemasolul sisesta see ostukorvis vastavasse lahtrisse.

• Ostu vormistamiseks vajuta “Maksma”, täida või kontrolli vajalikud väljad, vali sobiv makse- ja tarneviis, nõustu müügitingimustega ning vajuta lõpuks nupule “Esita tellimus”.

• Sõltuvalt valitud makseviisist, saab makse sooritada koheselt pangalingi, kaardimaksega või hiljem arve alusel. Viimasel juhul saadetakse arve esitatud e-posti aadressile.

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada pärast makse sooritamist kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

• Peale tellimuse kinnitamist kuvatakse ekraanil teade, et Sinu tellimus on registreeritud, Sinu e-posti aadressile saadetakse ka tellimuse kinnitus.

Hinnad

• Kõik hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20%.

• Hinnale lisandub kohaletoimetamise tasu vastavalt tellimuse vormistamise käigus valitud tarneviisile.

Tasumine

Arveldamine toimub eurodes. Pangalingi või krediitkaardiga tasumist Homeart kodulehelt vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Arvega tasumisel palun tasu tellimuse kogumaksumus ülekandega Nordic Homeart OÜ pangakontole. Ülekande selgitusse kirjuta palun tellimuse number. Kui makse ei ole 7 päeva möödumisel tellimuse vormistamisest meie kontole laekunud, siis loeme seda sooviks ostust loobuda ning tühistame Sinu tellimuse.

Tarneaeg ja -viis

Tarneaeg jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest meie arvelduskontole. Laos kohe saadaval olevate kaupade tarneaeg Eesti piires on 3-4 päeva, kõrghooajal kuni 7 päeva. Nädalavahetusel kaupade väljasaatmist ei toimu. Ise järgi tulles saab kauba kätte Homearti sisutuspoe lahtioleku aegadel. Järeltellitavate toodete tarneajad võivad varieeruda 2st kuni 8 nädalani sõltuvalt tarnija asukohast, laoseisust ja tootmistsüklist. Huvipakkuva järeltellitava toote täpsema tarneaja teadasaamiseks võta meiega ühendust veeb@homeart.ee. Kui oled ühes tellimuses tellinud erineva tarneajaga tooteid, siis tellimuse kättetoimetamise aja arvestame pikema tarneajaga toote järgi. Soovitame kohe laos olevate toodete kiiremaks tarneks vormistada neile eraldi tellimus.

Kui tellitud toote tarneaeg kujuneb mingil põhjusel ülaltoodud aegadest oluliselt pikemaks, teavitame kindlasti sind sellest aegsasti. Soovi korral võid tellimuse tühistada ja me tagastame sinu tasutud ettemaksu.  

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Tarnime kaupu nii pakiautomaatidesse kui ka kulleriga, vastavalt kokkuleppele ka kogu Euroopa piires. Väljaspool Eestit jääva tarne aja ja maksumuse osas palume kontakteeruda veeb@homeart.ee.

Tarneviis ja -maksumus sõltub tellitava kauba suurusest ja mahust. Tarneviiside hinnad on vahemikus 5 – 30 EUR ning vajadusel kooskõlastatakse erijuhud kliendiga enne tellimuse täideviimist meili teel.  

Homeart veebipoe tarneviisid Eesti piires:

• Itella SmartPOSTi pakiautomaat
• Itella SmartKULLER
• Homearti kuller Tallinnas • Tulen ise järele

– Itella SmartPOST’i puhul vali sulle lähim või sobivaim pakiautomaat, tellimuse kohalejõudmisel edastatakse Sulle pakikapi uksekood sõnumiga. Pakki hoitakse pakiautomaadis 7 päeva. 

– Valides ostu vormistamisel Itella SmartKULLER tuuakse tellitud kaup Sulle kohale märgitud aadressi välisukseni.

– Tarneviis Homearti kuller kehtib Tallinna piires suuremõõduliste (< 60x120cm ja 35kg) kaupade ja mööbli ostul, misjuhul tuuakse tellitud kaup Sulle kohale märgitud aadressile. Kuller võtab sinuga ühendust ning lepib kokku täpse kauba kohaletoimetamise aja. Kauba toob kohale meie logistikapartner või kuller. 

– Valides ostu vormistamisel tarneviisiks “tulen ise järele” tasu ei lisandu. Kauba kättesaamine toimub Homeart sisustuspood/kohvikus lahtiolekuaegadel ja aadressil Telliskivi 60a-2, Tallinn (Telliskivi Loomelinnaku poetänav A2-majas Telliskivi tänava ääres). Selle tarneviisi valikuga soetatud kauba garanteeritud hoiuaeg on 1 nädal.

Kõikide tarneviiside puhul peab enne kohaletoimetamist/järeletulemist olema  tasutud 100% kogu tellimus + transport. Palun kontrolli enne tellimuse vormistamist esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel.

Kindlasti võtame sinuga ühendust juhul, kui paki saatmine mingil põhjusel viibib. Kui ilmneb, et me ei saa sulle soovitud kaupa mingil põhjusel saata, siis on sul võimalik valida puuduva kauba asemele muu samaväärne kaup või tühistada tellimus, misjuhul tagastame puudujääva kauba maksumuse 4 tööpäeva jooksul. 

Kauba tagastamine ja garantiitingimused

• Tooteid saad tagastada 14 päeva jooksul alates toote kättesaamisest esitades avalduse e-postiga aadressil veeb@homeart.ee. Palun märgi avalduses kauba tagastamise põhjus ja viis. Olenevalt toodetest ei pruugi ostjal taganemise õigust olla, vt võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4 loetletud tingimusi. Toode peab olema originaalpakendis ning kasutamata. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks, viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Juhul, kui tagastatav kaup on kasutatud, rikutud või ei ole oma originaalpakendis, on Homeartil õigus seda mitte vastu võtta.   Toote tagastamisega seotud kulud katab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode)

• Tagastamisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

• Tagastame tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt saadud tasud.

• Võime keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni oleme tagastatava toote tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on toote tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

• Kui ostja on valinud meie pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei saa me tagastada kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

• Kui meilt ostetud kaup osutub praagiks, siis vahetame selle ostuarve olemasolul välja kahe aasta jooksul. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, siis tagastame raha. Kauba vahetamisel tekkivad saatekulud kanname meie.

• Paraku ei saa me vastutada: (1) kauba rikkumise eest ostja süül; (2) kauba mittesihtotstarbelise kasutamise tulemusel tekkinud vigade eest; (3) kauba jooksva kulumise eest tavakasutamise korral.

• Nordic Homeart OÜ ei vastuta ostjale tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida me ei saanud mõjutada, ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).

Turvalisus

• Nordic Homeart OÜ kasutab kliendi poolt antud isikuandmeid ainult kliendi ostutellimuse täitmiseks ega avalda ostude käigus teatavaks saanud informatsiooni kolmandatele osapooltele, v.a.  koostööpartneritele tellimuse kohaletoimetamiseks ja seadusega ettenähtud juhtudel.

Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Homearti veebipoe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid. Vastame rõõmuga kõigile teie küsimustele E-R 11.00-17.00 kirjalikult veeb@homeart.ee või telefonil +372 6645056, Nordic Homeart OÜ